Friday 9 September 2011

پیدا شدن پیکر امام موسی صدر

در حالی که برخی خبرهای تایید نشده از پیدا شدن پیکر امام موسی صدر در یکی از سردخانه های لیبی حکایت می کند ،داماد امام موسی صدر در گفت و گو با خبرگزاری ابنا ضمن تکذیب این خبر گفت : اطلاعات دریافتی از منابع موثق، امیدواری خانواده امام را به بازگشت ایشان بیش از پیش افزایش داده است.


برخی خبرهای تایید نشده از پیدا شدن پیکر امام موسی صدر در یکی از سردخانه های لیبی حکایت می کند. شبکه ماهواره ای "الحره " ساعتی پیش اعلام کرد: پیکر امام موسی صدر در یکی از سردخانه های لیبی پیدا شده است.
این شبکه در توضیح خبر خود ادعا کرده است که از سال 1979 میلادی ـ 1357 شمسی ـ اجساد 17 تن از معارضین دولت دیکتاتور لیبی در این سردخانه تگهداری می شود که یکی از این اجساد متعلق به امام موسی صدر است.شبکه ماهواره ای "الحره " افزود: برای راستی آزمایی،آزمایش دی ان ای بر روی پیکر امام موسی صدر در حال انجام است.
امام موسي صدر بيش از 34 سال پيش در سفري که بنا به دعوت معمر قذافی و به همراه دو نفر از همراهانش انجام گرفته بود، از سوی دیکتاتور لیبی ربوده شده و از آن زمان تاكنون هيچ اطلاعي از سرنوشت او در دست نيست.
داماد امام موسی صدر تکذیب کرد
در همین حال داماد امام موسی صدر ضمن تکذیب این خبر گفت :اتفاقا اطلاعات دریافتی از منابع موثق، امیدواری خانواده امام را به بازگشت ایشان بیش از پیش افزایش داده است . اقای مهدی فیروزان در گفت و گو با خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ با بیان این مطلب که منشأ این خبر تندروهایی هستند که از طریق فیس بوک اقدام به انتشار آن کرده اند، افزود: این گونه خبرها که طی سی سال گذشته ادامه داشته است بیشتر به نوعی خبر سازی شبیه است تا خبری قابل اعتماد.
آقای فیروزان افزود: طی هفته های اخیر از طریق انقلابیون لیبی خبرهایی مبنی بر صحت و سلامت ایشان دریافت کرده ایم که امیدواری خانواده امام صدر را برای بازگشت ایشان دوچندان کرده است. وی تصریح کرد که باید در هفته های آینده منظر خبرهای خوبی در این زمینه باشیم.


No comments:

Post a Comment